Чабаранок Л.М.

Чабаранок Леся Михайлівна,

вчитель математики та економіки Калуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7

                        

                         
                             
                               


Конспект уроку 

Розробка бізнес-плану проекту зі створення конкретного продукту (послуги)

11 клас                                                         економіка


                     


                      


Додатки до уроку

04.03.2016 рік

Розв'язування вправ на додавання раціональних чисел
Урок-подорож "Сім чудес України"

6-Б клас

Конспект уроку



                      
       
ФОТО - ЗУПИНЕНА МИТЬ УРОКУ



                            

Фізкультхвилинка "То не є проблема"


Презентація "Впровадження акмеологічних технологій в структурі уроків як шлях до формування  компетентностей продуктивної діяльності на уроках економіки

                      

04.03.2015 рік

Практичний семінар вчителів географії та економіки міста Калуша

                       


26.11.2009

Обласний постійно-діючий семінар керівників районних (міських) шкіл ППД


Впровадження елементів краєзнавства на уроках математики та основ споживчих знань




Методична проблема динамічної групи №1
Методична проблема  вчителя математики  та економіки Чабаранок Л.М
  Використання елементів краєзнавства через інноваційні та ефективні традиційні  технології для підвищення ефективності навчально- виховного процесу
  Впровадження елементів краєзнавства на уроках математики та основ споживчих знань

Новий час вимагає нових шляхів оптимізації навчально-виховного процесу. Один із таких шляхів я перейняла з досвіду Глущак Г.Я. Своє завдання у міні проекті „Впровадження елементів краєзнавства на уроках математики та основ споживчих знань” я бачу через впровадження інноваційних технологій.

Пошук шляхів оновлення змісту навчання в умовах демократизації спонукає мене до впровадження в практичну роботу елементів інноваційних технологій, зокрема,  системи  Ельконіна-Давидова „Розвивальне навчання”, де процес навчання відбувається шляхом кооперативного навчання та послідовною постановкою перед дитиною чи групою дітей ряду навчальних завдань, які потребують засвоєння понять. Цього досягаю завдяки дослідженню, аналізу та синтезу, дискусій, проблемного аналізу, консультування, пошук помилок.

Для цілеспрямованого вивчення нового матеріалу формую в учнів певну внутрішню готовність сприймати ситуацію та діяти в ній. Цього досягаю через: Слайд 1,2

Найбільша пізнавальна активність учнів виявляється тоді, коли до поставленої проблеми учень формує питання, сам шукає шлях його вирішення. Цьому допомагають вміло підібрані задачі прикладного змісту, для прикладу: Слайд 3

Саме вони спонукають школярів відповідно до їх реальних навчальних можливостей вникати в сутність задач, розвивають логічне мислення, привчають висловлювати власний хід розв’язку.

Результативність впровадження елементів краєзнавства з використанням технологій розвивального навчання підтверджую успіхами дітей:

•     переважає активна позиція на уроках;

•     вміють аналізувати і висловлювати власні думки;

•     вміють організовувати навчальне співробітництво;

•     підвищена зацікавленість до оточуючого середовища;

•     зацікавленість навчальним матеріалом з предмета;
•     є неодноразовими призерами ІІ етапу Всеукраїнських олімпіад;
•     завойовують „червоні” та „сині” сертифікати у математичному конкурсі „Кенгуру”.
На часі дня – споживча освіта, і не тільки для дорослих.
Минулого року мої вихованці працювали над проектами „Зелене споживання”, а це дослідження стану довкілля нашого міста. Слайд 4
Найбільше очікували учні дізнатися глибше про навколишнє середовище, в якому вони живуть. Для вирішення поставлених завдань школярі з великою зацікавленістю досліджували околиці та вулиці нашого міста. Ось що вони побачили: Слайд 5
У зв’язку з цим, учні запропонували вжити такі заходи, як:
а) утилізація відходів;   
Б) рекультивація хвостосховищ;
в) озеленення.
  Учні 10-го класу працювали над проектом „Молодь тестує якість”.  Для тестування обрали майонез.Слайд 6
Від роботи над проектом вони очікували відповіді на запитання: „А що ми споживаємо?”
Під час дослідження виявили:Слайд 7
Виконавці були учасниками Всеукраїнського конкурсу в Києві. Слайд 8
Працюючи над виконанням завдання міні - проекту у своїй динамічній групі можу ствердно сказати, що спостереження зближують дітей з рідною місциною, привчають уважно приглядатися до неї, розвивається вміння бачити оточуюче і проникати в його суть. Учні збагачують свої знання через допитливість, безпосереднє дослідження. Через краєзнавчий підхід розвиваються почуття любові до рідного краю.
Отже, використання елементів краєзнавства є актуальним і заслуговує на поширення для підвищення професійної компетентності педагога.

Презентація "Впровадження елементів краєзнавства на уроках математики та основ споживчих знань"



                       

           

0 коментарі: