Про нас


Дзвони Підгір’я

Нащадки Франкового роду


Друк    Електронна пошта ШАБЛОНЫ YOOTHEME ШАБЛОНЫ НЕДВИЖИМОСТИ JOOMLA
Деталі Опубліковано: Четвер, 17 листопада 2016, 00:38            Автор: dzp
Нещодавно у Калуській ЗОШ №7 відбулося засідання міської Школи передового педагогічного досвіду. Учителі та учні під орудою Галини Глущак провели людинознавчу студію «Нащадки Франкового роду», приурочену 160-річчю з дня народження та 100-річчю з дня смерті Івана Франка.
На засідання були запрошені правнучка Каменяра по лінії брата Онуфрія Олеся Франко, внучка Омеляна, та Галина Вирастюк, внучка Анастасії, колишній та теперішній директори музею-оселі родини Івана Франка в Підгірках Лідію Іваницьку та Любов Бойко. А також члени міської Школи передового педагогічного досвіду з інших шкіл.
Засідання студії розпочала Галина Глущак. Вона продемонструвала ролик «Велич Франкового генія», створений учителем школи, членом ШППД Іриною Івашко.
Учні 4-Б класу під керівництвом учителів Галини Мимоход та Радислави Самсін інсценували казку І. Франка «Три міхи хитрощів».
Лідія Іваницька повідомила цікаві факти про підгорецьку родину Франків. Галина Вирастюк принесла родинні фотографії та поділилася своїми спогадами про свою родину по лінії Анастасії, дочки Онуфрія.
Любов Бойко детально розповіла про сім’ю Онуфрія, долю всіх його восьми дітей. Також про ремонт у музеї, про старовинний рояль, який потребує реставрації. Олександра Хортів, заступник голови учнівського парламенту школи, пообіцяла організувати міжшкільну акцію зі збору коштів для ремонту інструмента.
На завершення заходу було зроблено сюрприз правнучці Франка й усім гостям: учениця школи Соломія Троян заспівала пісню «Повчання матері» на слова та музику Олесі Франко.

Вл. інф.

Освіта — частина процесу формування особистості, за допомогою якого суспільство передає знання і навички від однієї людини іншій, від покоління до покоління. Давньокитайська мудрість говорить: «В освіті не можна ніколи зупинятись». Саме сьогодні, український освітній простір вимагає оновлення. У професійному багажі вчителя - вагомий портфель усякого роду засобів, прийомів і методів  вивчення. Введення інновацій у навчально-виховний процес неможливі без зміни ролі педагога у сучасній школі, його компетентності та особистісно-професійних якостей.  Потребою нашого часу є творчий учитель, котрий ґрунтовно володіє знаннями традиційної методики, творчо використовує їх, удосконалює й оновлює методи викладання, розвиває в учнів різні креативні якості.
     Творчий вчитель, – це той, хто може ефективно й самостійно діяти та відчуває в цьому потребу. Таких педагогів бажано залучати до роботи в творчих динамічних групах школи передового педагогічного досвіду, які зосереджується на глибокому і різнобічному випереджувальному вивченні досягнень педагогічної науки з однієї науково-педагогічної проблеми і  стає провідником її впровадження у практику роботи навчального закладу.  Добре організована робота міської школи передового педагогічного досвіду – це базовий майданчик, діяльність якого передбачає систематизацію та популяризацію передового досвіду вирішення окремої освітньої проблеми та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у місті. Передовий педагогічний досвід – невичерпне джерело нового та прогресивного. Характерною особливістю передового педагогічного досвіду є його спрямування на розв'язання актуальних проблем навчально-виховного процесу школи.


Вл. інф.

ППД несе в собі

  

Актуальність даного питання полягає у формуванні власного педагогічного іміджу вчителя у суспільній свідомості та характеризується новизною, високою ефективністю й результативністю його запровадження є 


Критерії сучасного педагога


Основними завданнями Школи ППД є:
-  пропаганда перспективних моделей досвіду з актуальних проблем педагогічної діяльності;
-  удосконалення фахової компетентності та педагогічної майстерності   педагогів – слухачів  школи ППД;
- інформаційно-методичний супровід проблеми, над якою працює школа;
 створення організаційно-методичних умов для практичного засвоєння технології досвіду та пошуку власних оригінальних підходів до вирішення проблем оновлення освіти;
- удосконалення науково-методичної та практичної діяльність членів школи ППД;
-  вироблення педагогами – слухачами  школи ППД власної траєкторії професійного росту в процесі співробітництва.
Школа працює з постійним складом слухачів за визначеним навчальним планом, який  складається керівником школи та затверджується науково-методичною радою Івано-Франківського обласного інституту післядипломної освіти.
Слухачами Школи ППД є вчителі загальноосвітніх навчальних закладів, які бажають ознайомитись з науково-теоретичними та практичними засадами досвіду, а також педагогічні працівники навчальних закладів, на базі яких працює  школа передового педагогічного досвіду. Їм не слід копіювати досвід, а варто проектувати, створювати і виробляти  свій власний почерк у роботі.
Учитель сьогодення - це учитель нового типу, учитель інноваційної школи, якому притаманні риси дослідника і творця, який не лише бере активну участь у розвитку педагогічної творчості, а й здійснює вплив на освоєння запропонованих ним ідей, підходів до освіти.
Уся  система  методичних і практичних заходів слухачів Школи ППД спрямована на розвиток компетентності вчителів, підвищення їхньої кваліфікації, педагогічної творчості шляхом впровадження інноваційних технологій, а  тому  і є  доцільною  та актуальною в  процесі створення оптимальних умов для здійснення навчально-виховного процесу, що забезпечує пріоритетний розвиток особистості учня, готувати суспільству справжнього громадянина, патріота, здатного компетентно працювати для країни.
Успіх реалізації мети і завдань Школи ППД визначається творчим підходом учителів щодо формування інноваційного освітнього простору, який забезпечує зростання професійної майстерності педагогів, активізує творчий пошук та ініціативу, формує самомотивацію кожного з них.
Суспільство стає все більш людиноцентристським. Індивідуальний розвиток людини,  особистості за таких умов стає, з одного боку, основним показником прогресу, а з іншого - головною передумовою подальшого розвитку суспільства. Ось чому найбільш пріоритетними сферами в XXI столітті стають наука - як сфера, що продукує нові знан­ня, так і освіта, як сфера, що олюднює знання і, насамперед, забезпечує індивідуальний розвиток людини. Тільки та країна, яка спроможеться забезпечити пріоритетний роз­виток цих сфер і зможе  претендувати на гідне місце в світовому співтоваристві, бути конкурентоспроможною.
Сподіваюся, що    запропоновані    матеріали    сприятимуть   професійному  зростанню  вчительства  і стануть у  пригоді для їх   власних творчих  пошуків і досягнень  в практичній діяльності.

       Слободян Галина Дмитрівна,

старший викладач кафедри 
менеджменту та освітніх інновацій
ІФОІППО


Практичний семінар вчителів географії та економіки міста Калуша

04 березня 2015 року на базі Калуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7 відбувся практичний семінар вчителів географії  міста з теми «Літературно-краєзнавчий підхід до вивчення географії з використанням інноваційних технологій» .
Учасники семінару ознайомились із передовим педагогічним досвідом вчителя географії школи Глущак Галини Ярославівни, яка ознайомила учасників семінару із складовими свого досвіду, зокрема:
·        створення умов для інтеграції всього досвіду дитини ; 
використання інноваційних форм і методів навчання, де школярі -  активні учасниками процесу пізнання ;
·        вивчення індивідуальних особливостей школярів;
     компетентнісна складова ;                            
·     активізація творчої діяльності школярів під час літературно-краєзнавчих       досліджень  ;                            
· самостійне вирішення  проблемних питань, розвязування  проблемних ситуацій, знаходження  істини ;                             
·     урізноманітнення структури уроку . 
  Галина Ярославівна підвела підсумки результативності трансформації свого досвіду на рівні роботи міської школи передового педагогічного досвіду, проблемним питанням якої є «Використання елементів краєзнавства через інноваційні та ефективні традиційні технології для підвищення ефективності навчально-виховного процесу». Школа має на меті  «Підвищення професійних компетенцій слухачів  щодо творчого впровадження передового педагогічного досвіду».
  Члени школи працюють над підвищенням професійної компетентності педагогів шляхом імплементації ППД у власну педагогічну практику; засвоєнням і впровадженням елементів краєзнавства через інноваційні та ефективні традиційні технології у навчально-виховний процес; забезпеченням відповідальності кожного за  результати своєї праці, прагненням до творчості.
   Членами школи є педагоги, які у постійному пошуку. Це вчителі творчі й ініціативні. Досконало володіють інтерактивними формами та методами організації навчально-виховного процесу, вміло поєднують  новітні технології поряд із традиційними, створюють необхідні умови для роботи в групах, парах, впроваджують проектну діяльність,  сприяють розвитку творчих здібностей учнів, їх пізнавальних інтересів, формують творчу
  Лідером фокусної групи № 1  є  Русин С.Й., учитель географії та інтегрованого краєзнавчого курсу „Наше місто”  ЗОШ № 5.  Членами її групи є Чабаранок В.М., учитель географії, біології та економіки ЗОШ № 5;  Чабаранок Л.М., учитель математики та економіки ЗОШ № 7; Оленчук Г.К., учитель географії НВК №10 .
   Лідером  фокусної групи № 2 є Івашко І.В., учитель української мови та літератури    ЗОШ №7 .  Членами її  групи є Кузь О.В., учитель історії ЗОШ №7; Олексюк О.Р.,учитель правознавчтва    ЗОШ № 5;  Мимоход Г.М., учитель початкових класів  ЗОШ №7.
 Члени школи ППД поділилися своїми напрацюваннями з питань упровадження й трансформації елементів досвіду  вчителя-методиста Глущак Галини Ярославівни
  Учасники семінару обмінялися враженнями про результативність проведеної на семінарі роботи за допомогою технології  контраверсійних запитань та покерного лото.
    Підводячи підсумки роботи, учасники семінару визначили перспективність  необхідності проведення занять школи ППД . 
Голинська Надія Петрівна, 
заступник директора з навчально-виховної 
роботи Калуської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7

0 коментарі: