уможливлює
бачення нового в звичному
04.03.2015 року
Практичний семінар вчителів географії та економіки міста Калуша
Впровадження елементів передового педагогічного досвіду вчителя географії Калуської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №7
Глущак Галини Ярославівни
членами міської школи ППД
Тема досвіду «Літературно-краєзнавчий підхід до викладання географії з використанням інноваційних технологій».
Фото - зупинена мить (для учасників практичного семінару)
Робота з контраверсійними запитаннями
Динамічна група 2, лідер групи - Івашко І.В.
Динамічна група 1, лідер групи - Русин С.Й.
Координатор семінару Одуд К.М. та адміністрація школи
Вчителі географії та економіки - учасники семінару
Проект
(перші три роки роботи) |
За метою:
|
творчий
|
За кількістю учасників
|
колективний
|
За тривалістю:
За характером партнерських
взаємодій між учасниками проективної діяльності
|
довготерміновий ( 2 –й рік)
кооперативний
|
Проблема проекту. Використання елементів краєзнавства через інноваційні та
ефективні традиційні технології для підвищення професійних компетентностей
педагогів та навчально-виховного процесу.
Суть проекту. Впровадження й
трансформація елементів досвіду
вчителя-методиста, учителя географії
загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №
7
Глущак Галини Ярославівни
Тема досвіду занесеного до обласної картотеки ППД
«Літературно-краєзнавчий підхід до
викладання географії з використанням
інноваційних технологій».
Актуальність проекту. Сьогодні
важко уявити Концеацію української національної школи без глибокого вивчення
краєзнавства, яке через пізнання рідного краю відіграє велику роль у підвищенні
професійної компетентності педагогів та засвоєнні учнями основ наук, сприяє
виховання патріотизму, формує інтелектуальні та
практичні вміння, допомагає у
самовираженні й самоутвердженні учнів.
Модель школи ППД
крізь призму інновацій
(у перші три роки роботи школи ППД)
План реалізації проекту
на 2009-2010 н.р.
Засідання 1 - жовтень
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний за виконання
|
Примітка
|
1.
2.
|
Організаційне.
Обговорення завдань для членів ШВПМ та кожної функціональної групи зокрема.
|
Одуд К.М. Глущак Г.Я.
Глущак Г.Я.
Лідери фокусних груп
|
Засідання 2 - листопад
1.
|
Захист групових міні проектів «Використання елементів краєзнавства через проектні технології для підвищення ефективності навчально-виховного процесу».
Впровадження і поширення елементів досвіду «Літературно-краєзнавчий підхід до вивчення географії з використанням інноваційних технологій» вчителя ЗОШ № 7 Глущак Г.Я.
|
Одуд К.М.
Глущак Г.Я.
Лідери фокусних груп
|
Обласний
семінар
|
Засідання 3 - січень
| |||
1.
|
Обговорення завдань динамічних груп ШВПМ для участі у міському проекті "Прфесійна компетентність "
|
Одуд К.М.
Глущак Г.Я. Лідери фокусних груп
| |
Засідання 4 - червень
| |||
1.
|
Презентація проекту 2 року роботи ШВПМ
|
Одуд К.М.
Глущак Г.Я.
Лідери фокусних груп
|
Список використаної літератури
1. Гуменюк В.І. Інтегровані уроки з різних предметів// Все для вчителя. – 2001.-№ 34. – с.2-15
1. Гуменюк В.І. Інтегровані уроки з різних предметів// Все для вчителя. – 2001.-№ 34. –
2. Житник Б.О.Методичний порадник:
форми і методи навчання. – Х.: Основа,
2005. – 128
2005. – 128
3. Капінус Н. Готовність учителів до педагогічної
творчості //Директор школи.
Україна
: Плеяди, 2008. - № 4. - С. 24-29.
4. Полєвікова О. Б., Толстих О. О. Метод проектів як ефективна
форма взаємодії
вчителя й учнів // Таврійський вісник
освіти : РІПО, 2008. - № 1. - С. 159-156.
5. Солонько О. Імітаційне моделювання у навчанні географії // Краєзнавство.
Географія.Туризм. (Шк. світ) : Шкільний
світ, 2007. - № 38. - С. 2-6
6. Шевцова О.І. Метод портфоліо як засіб
розвитку інноваційної особистості // Англійська мова та література.-2007. - №24.- с.6-7
0 коментарі: