Літопис Школи ППД


Тільки творчий креативний підхід
уможливлює бачення нового в звичному
04.03.2015 року

  Практичний семінар вчителів географії та економіки міста Калуша

Впровадження елементів передового педагогічного досвіду вчителя географії Калуської загальноосвітньої школи   І-ІІІ ступенів №7 

Глущак Галини Ярославівни  

членами міської школи  ППД 

Тема досвіду «Літературно-краєзнавчий підхід до викладання географії  з  використанням  інноваційних   технологій»

Фото - зупинена мить  (для учасників практичного                                                                                        семінару) 





Робота з   контраверсійними запитаннями

Динамічна група 2, лідер групи - Івашко І.В.


Динамічна група 1, лідер групи - Русин С.Й.




















Координатор семінару Одуд К.М. та адміністрація школи









Вчителі географії та економіки - учасники семінару


















































Проект





ШКОЛА ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
(перші три роки роботи)



















За метою:                        
творчий
За кількістю учасників
колективний

За тривалістю:   

За  характером партнерських взаємодій між учасниками проективної діяльності        
довготерміновий ( 2 –й рік)

кооперативний

Проблема проекту. Використання елементів краєзнавства через інноваційні та ефективні традиційні технології для підвищення професійних компетентностей педагогів та навчально-виховного процесу.
Суть проекту. Впровадження й трансформація елементів досвіду  вчителя-методиста, учителя географії   загальноосвітньої   школи  І-ІІІ ст. №  7
                           Глущак Галини Ярославівни
Тема досвіду занесеного до обласної картотеки ППД  «Літературно-краєзнавчий підхід до викладання географії  з  використанням  інноваційних   технологій».
Актуальність проекту. Сьогодні важко уявити Концеацію української національної школи без глибокого вивчення краєзнавства, яке через пізнання рідного краю відіграє велику роль у підвищенні професійної компетентності педагогів та засвоєнні учнями основ наук, сприяє виховання патріотизму, формує інтелектуальні та  практичні  вміння, допомагає у самовираженні й самоутвердженні учнів.

Модель школи ППД

крізь призму інновацій 
(у перші три роки роботи школи ППД)


План реалізації проекту
на 2009-2010 н.р.  

Засідання 1   -   жовтень

№ п/п
Зміст роботи
Відповідальний за виконання
Примітка
1.


2.


Організаційне.


Обговорення завдань для членів ШВПМ та кожної функціональної  групи зокрема.
Одуд К.М. Глущак Г.Я.

Глущак Г.Я.
Лідери фокусних груп


Засідання 2  -  листопад


1.




                 

Захист групових міні проектів «Використання елементів краєзнавства через проектні технології для підвищення ефективності навчально-виховного процесу».
Впровадження і поширення елементів досвіду «Літературно-краєзнавчий підхід до вивчення географії з використанням інноваційних технологій» вчителя ЗОШ № 7 Глущак Г.Я.

Одуд К.М.
Глущак Г.Я.
Лідери фокусних груп





Обласний
семінар

      Засідання 3  -  січень 


1.




Обговорення завдань динамічних груп ШВПМ для участі у міському проекті "Прфесійна компетентність "

Одуд К.М.
Глущак Г.Я. Лідери фокусних груп


       Засідання 4  -  червень

1.




  Презентація проекту 2  року  роботи ШВПМ
Одуд К.М.
Глущак Г.Я.
Лідери фокусних груп


        Список використаної літератури

       1.    Гуменюк В.І. Інтегровані уроки з різних предметів// Все для вчителя. – 2001.-№         34. –с.2-15
   2. Житник Б.О.Методичний порадник: форми і методи навчання. – Х.: Основа, 
        2005. – 128
   3. Капінус Н. Готовність учителів до педагогічної творчості //Директор школи.
       Україна : Плеяди, 2008. - № 4. - С. 24-29.
   4. Полєвікова О. Б., Толстих О. О. Метод проектів як ефективна форма взаємодії
       вчителя й учнів // Таврійський вісник освіти : РІПО, 2008. - № 1. - С. 159-156.
   5. Солонько О. Імітаційне моделювання у навчанні географії // Краєзнавство.
       Географія.Туризм. (Шк. світ) : Шкільний світ, 2007. - № 38. - С. 2-6
  6. Шевцова О.І. Метод портфоліо як засіб розвитку інноваційної особистості //                   Англійська  мова та література.-2007. - №24.- с.6-7


0 коментарі: