Науково-дослідна діяльність

 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
УЧНІВ - ЗАПОРУКА САМОПІЗНАННЯ ТА САМОРОЗВИТКУ

Одне з актуальних завдань сучасної школи — пошук оптимальних шляхів зацікавлення учнів навчанням, підвищення їх розумової активності, спонукання до творчості, виховання школяра як життєво й соціальне компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях, вироблення вмінь практичного і творчого застосування здобутих знань.
Це означає, що вчитель має орієнтуватися на використання таких педагогічних технологій з допомогою яких не просто поповнювалися б знання й уміння з навчального предмета, а й розвивалися такі якості учня, як пізнавальна активність, самостійність, уміння творчо виконувати завдання. Пізнавальна активність на рівні структурної одиниці спрямованості особистості свідчить про те, що учень охоче засвоює ту чи іншу інформацію, більше того — має міцно сформовану потребу в якісній пізнавальній діяльності, сильні та стійкі мотиви цієї діяльності.
Сучасному суспільству з його швидкими змінами потрібні освічені, моральні, зацікавлені люди, які можуть самостійно приймати рішення в ситуації вибору, здатні до співпраці, відрізняються мобільністю, динамізмом, конструктивністю, готові до міжкультурної взаємодії, володіють відчуттям відповідальності за долю країни, за її соціально-економічне процвітання, здатні оперативно сприймати й творчо працювати з інформацією, що постійно оновлюється. Відповідають цим високим вимогам сьогодні педагоги Школи передового педагогічного досвіду , які володіють навичками наукового мислення. Вони враховуючи і те, що пріоритетні способи мислення формуються в ранньому підлітковому віці, стає зрозумілим,   що навички науково-дослідницької діяльності необхідно формувати не тільки в початковій  школі.
Науково орієнтована діяльність школярів сприяє ранньому виявленню й розвитку професійних схильностей дітей і підлітків, формуванню лідерських якостей, умінню працювати в команді й аргументовано доводити свою точку зору. Залучення до наукової-дослідної праці спокукає до саморозвитку й самовдосконалення  та здатності навчатися протягом життя...

Теми, тези та презентації науково-дослідних робіт,     членів школи ППД

ІХ Міжнародний конкурс з Українознавства 
Переможець обласного та І (заочного) етапу конкурсу.
Переможець ІІ (очного конкурсу) 
за кращу науково-дослідну роботу 
в номінації "Дослідження подій Революції Гідності"

Презентація роботи

  
Захист науково-дослідної роботи "Євромайдан у спогадах очевидців. Калуський вимір подій" Кохан Марти, учениці 9-А класу

Брифінг "Євромайдан у спогадах очевидців. Калуський вимір подій" (за участю учнів 10-А, 9-А кохан Марти та членів школи ППД)
Фото миті




20.02.2016 р. Місто Івано-Франківськ  


24-26.03.2016 р. Київ
    
На відкритті ІХ Міжнародного   конкурсу з українознавства 

Захист роботи






На закритті конкурсу 
 
Кохан Марта та директор інституту українознавства Б.Галайко
Нагорода за кращу науково-дослвдну роботу 
Фото на згадку

Роботи на МАН

Науковий керівник Глущак Галина Ярославівна

Науково-дослідна робота "Дослідження порушень природної рівноваги у місцевих водоймах" 
Федорів Лілії, учениці 10-А класу



Презентація науково-дослідної роботи

   
На захисті науково-дослідної роботи - ІІ етап 


Савчук Юлія
Науково-дослідна робота «Незламний предтеча свободи»
Презентація роботи.   



Науковий керівник Івашко Ірина Володимирівна


Витвицька Юлія. Презентація науково-дослідної роботи 

                   


Всеукраїнський конкурс учнівської творчості
"Об'єднаймося ж, брати мої"
Номінація «Історія України та державотворення»

Науковий керівник Кузь Оксана Володимирівна


Презентація науково-дослідної роботи Королюк Марії, учениці 11 класу (2015 р.)

                 

Момент із фотооб'єктиву



Захист роботи 

 
 


Всеукраїнський конкурс 
"Моя Батьківщина - Україна"




0 коментарі: