Проектна діяльність

                                      „Не тільки сама істина дає впевненість,  але і пошук її”.
                                                                                                                                     Б. Паскаль
    В сучасному житті проектні технології зайняли впевнену позицію у навчально-вихованому процесі. Вони сприяють активізації процесу добування знань, розвивають самостійність і компетентність як учнів так і педагогів, толерантність у стосунках, креативність і критичність мислення, поєднують теорію з практикою, допомагають встановити міжпредметні (міжгалузеві) зв’язки, готують дітей до практичної успішної самореалізації. В результаті роботи над проектом у вихованців формуються навички збору, систематизації, класифікації та аналізу інформації; навички публічного виступу з використанням плакатів, буклетів, мультимедійних засобів.
  Усе вищезазначене дає кожному вихованцю можливість в майбутньому стати успішною, самодостатньою людиною. Завдяки проектним технологіям вихованець вчиться бачити проблему, ставити мету, планувати та організовувати діяльність для її досягнення, шукати, обробляти та аналізувати інформацію, робити висновки, презентувати результати. Таким чином, дитина отримує такі навички, які так необхідні в сучасному діловому світі.
  Отже, педагогічний пошук повинен зосереджуватися на шляхах розробки методично обґрунтованих творчих, науково-дослідницьких та соціальних проектів, метою яких є посилення зв'язку навчання та виховання із життям, їхній відгук на його динамічні запити.


Характеристики проектної діяльності




Квітень 2016 р.
Чабаранок Л.М. Проект ''Розробка бізнес-плану''

09 БЕРЕЗНЯ 2016 Р.

ГЛУЩАК Г.Я.

Урок - презентація міні-проектів "Професія" дощового червя'ка"
5-Б клас

ФОТОРЕПОРТАЖ
























Івашко Ірина Володимирівна
Проект
Я  громадянин України




Принесіть мені горнятко студеної води із нашої криниці  – і я воскресну



Міні-проект
Він - Богдан-Ігор Антонич


0 коментарі: